Malte har flyttat in!

9 veckor gammal, framåt och social, från att vara stallkanin till att bli vagnskanin. Spännande och roligt. Han har bott hos oss en vecka nu och klättrar på allt i vagnen och följer gärna med ut i hagen och klipper sly. Väldigt kul! Jag har aldrig tidigare bott med någon kanin men det är fantastiskt hur social och trevlig han är. Jag var lite orolig för hästarna i början, typ att någon av dem skulle trampa på honom, men de verkar så himla försiktiga och snälla så det verkar ok.




Hoppetihopp!


Du, säger Erik till mig, nu blir det inga fler djur här. Inget mer "åh, men det var en kund som hade en sån här och den var så fin...". Hoppsan...

1 kommentar:

  1. Haha så säjer min kille till mig: INGA fler omplacerings djur! Jag: nej då inte i denna lägenhet, men när min vagn är byggd och jag bor lite mer lägligt till :P

    SvaraRadera