Dag 149

Firouzeh börjar bli riktigt rund om magen nu, samtidigt som jag idag tyckte att hon magrat av lite kring manken när jag red. Så det är alltså fölismagen som börjar synas! :) Kul och spännande tycker jag, men hon verkar inte påverkad direkt, pigg som en kanonkula när vi var ute och red och ville knappt skritta på vägen trots att det var läskigt halt på vissa ställen. Dags för broddar kanske...



Sista dagen av 2013 idag då. Ganska skönt ändå, det har varit ett tungt år för oss. Flytt hit och dit, rörigt med brunster och betäckningar och jobb och gud vet allt. Lera mörker och ett evigt släpande. Oro över vart vi ska ta vägen och hur vi ska klara oss. Men det har ju gått tillslut, och nu börjar snart ett nytt år. Då är vi nog starkare av alla erfarenheter och så har vi en ny familjemedlem på väg. Jag hade tänkt spendera mer kravlös tid med hästarna nästa år, och också med pilbågen, det har varit lite dåligt med sådant senaste tiden. Kvällen kommer vi spendera hemma och tolvslaget i hagen med hästarna. Jag hoppas att 2014 blir ett bra år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar