Livet, världen och universum

Ja så känns det. Står ännu än gång (eller är det kanske fortfarande?) och försöker välja vad jag ska göra, vart jag ska ta vägen, och vad jag vill.
Det känns så svårt.
Jag har tusen drömmar, tusen planer som skulle kunna bli verklighet, men vad ska en satsa på? Vilket vill jag mest? Hur mycket ska jag styra mina val efter andra som jag tycker om? Åh, jag vet inte!

Det jag egentligen är mest mån om just nu är att hästarna ska få gräs i sommar och att Firouzeh ska ha en trygg plats att föla på, men jag vet ännu inte riktigt var och hur vi ska göra det. Och det känns så fint om jag skulle kunna ge dem en större flock igen, det märks att de saknar riktigt flockliv!

Jag önskar att våren ska ge mig lite styrka och insikt i vart vi ska ta vårt nästa steg! För trots att en del saker känns så självklara så är det mycket som är så kluvet ändå.






2 kommentarer:

  1. Gud vad häftigt! vill också kunna skjuta pilbåge från hästryggen! (och utan).

    SvaraRadera