M. Rhomboideus, M. Serratus Cervicis.....

Jag trodde aldrig att jag skulle skriva det här, men åh vad roligt det är att plugga!
Jag som verkligen hatat skolan och gjort allt för att slippa den. Som ångrar att jag ens började gymnasiet eftersom det gav mig vana av att skolka, fruktansvärt mycket sämre självdisciplin och massor av trots. (Jag tänker minsann inte göra som ni säger!)

Det krävdes bara lite göra-vad-jag-vill-tid, en (rolig och intressant) hovslagarutbildning för att försöka pluggvänja mig igen och nu jätteroliga och intressanta massagestudier. :)
Jag kan liksom längta hem för att plugga, och även om jag varit borta hela dagen och är jättetrött är det renskriva lite anteckningar eller googla på anatomivideos jag vill göra. Tokigt men passande. Synd att jag har lite tidspress just nu, två veckor till tenta, för det förtar lite av det roliga. Men annars, wow! Vad mycket spännande som finns att lära!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar