Onsdag

Det regnar ute och jag fryser. Virar in mig i en filt istället för att hämta ved. Hästarna står i en klunga och äter hö. Malte ligger under min stol.
Jag ska göra bokföring och sortera papper men jag måste hela tiden pausa. Jag kan liksom inte förmå mig att göra tråkiga saker så lång stund. Jag har ingen lust att tvinga mig själv. Hela världen känns så dyster och grå och jag tänker att jag vill vara här inne i min färgglada sagovärld och inte gå ut till verkligheten. Åtminstone inte just nu. Jag sträcker mig efter en filt till istället. 


Såhär kul är det för kaniner med bokföring...

mitt hem <3

Väntan.... (Jag i morse: Meeeen, har det inte kommit upp en enda? Erik: Eh, du satte dem ju igår..)

3 kommentarer:

  1. Jag älskar din vagn och blir bara mer och mer sugen på att bo i en egen! Du får gärna lägga upp mer bilder inifrån :D

    SvaraRadera
  2. Haha, vad roligt! :) Det låter som en bra idé, jag älskar att bo i vagn. ;) Ska försöka sluta oja mig över att jag har stökigt och ta lite fler bilder inifrån då...

    SvaraRadera
  3. Äsch vadå stökigt? Jag tycker det ser hemtrevligt ut :)

    SvaraRadera