Tankar

Det är årets sista dag och jag sitter ute i hagen och lyssnar på när hästarna äter. Underbar, rofylld känsla att höra på dem.
 2014 har varit ett ganska tungt och jobbigt år för vår del. Inte för att det egentligen hänt så mycket, eller egentligen kanske just därför. Jag har haft stora dippar i motivationen och stressat alldeles för mycket.
2015 ska jag försöka vara bättre på att planera och att säga nej. Men också på att tro på mig själv och våga ta tag i saker. Dessutom vill jag rida och träna mer med mina hästar, och delta i SM i beridet bågskytte igen i sommar. Vi behöver komma igång med skjutandet igen och åka ner och träffa alla vänner på tävlingarna!
Jag ska också försöka vara bättre på att hålla fokus på vad som är viktigt på riktigt i mitt liv och inte tappa bort mig själv i annat gång på gång.
Det ska bli kul att börja jobba med hästmassagen på allvar nu när jag blivit klar med utbildningen, och jag har faktiskt inte kunnat låta bli att anmäla mig till ännu en utbildning - till diplomerad klickerinstruktör! Det ska också bli roligt och spännande.
Så, pepp pepp. Nu kör vi!


2 kommentarer:

  1. Du bloggar massor :D Och så himla kul med klickerutbildningen!

    SvaraRadera
  2. Jag försöker iaf. ;) Och ja, jag hoppas den blir rolig!

    SvaraRadera