Resultatet av städningen

Mitt städprojekt har växt från att gälla garderoben till i princip hela vagnen. Iofs bara bra, men det tar ju längre tid.
Det är ganska bra att gå igenom sina grejer ibland, jag har upptäckt att jag ju har massor av fina kläder jag borde använda! Herregud, jag går ju typ jämt runt i långkalsonger och ylletröja... Dags att börja gå i kavaj och klänning lite mer faktiskt. Spelar roll om en bara ska mocka, skotta snö eller gräva i trädgården. Det är ju sånt jag ägnar mitt liv åt och kläderna borde faktiskt inte bara hänga i garderoben jämnt.
I övrigt är jag nöjd med att ha rensat bort så mycket saker! Det är klart att det alltid hade gått att bli av med mer, men det får väl gå i etapper. Jag har i alla fall flera kassar att lämna till Kupan nu och det känns bra. Blir sugen på att rensa ut ännu mer... :) 

Alla älskar ju inte städning, det kan till och med vara tråkigt för kaniner ibland... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar