Alltid ska det krångla med bokföring

Det kan inte vara sant alltså! Jag som äntligen hade lyckats bokföra alla poster från förra året och skulle ägna den här dagen åt att börja med årsavslutet, det visar sig efter mycket krångel och googlande att jag måste ladda ner en ny programversion för att göra det, och då försvinner allt jag lagt in i programmet för 2014! Alltså bajs!!!!!
Läser tusen poster på bokföringsprogrammets forum men det verkar vara omöjligt att hitta några svar. Ringer min bäste bokförings-hjälps-vän som inte har tid att svara. Ringer Erik som påminner mig om att något liknande väl hände förra året? Typiskt mig att genast förtränga sånt! Men när han säger det så, ja, jag minns något om det faktiskt... Blä. Och då ringde vi ju supporten utan resultat.
Bara att börja om med att föra in alla uppgifter i programmet igen då. Lite lättare denna gång då alla papper är hittade och satta i en pärm i ordning, men ändå, blä! Kanske får ställa in den där ridturen med Firouzeh på där nya lilla stigen vi skulle se vart den ledde... :(

Finaste hästen väntar utanför fönstret..(ja, lite otvättat..:P)

Men det är bara att sätta igång och bokföra :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar