Danmark

Här kommer som utlovat lite bilder från Danmark. Jag har jobbat massor och inte haft tid att ens kolla igenom bilderna förrän nu så det blir några som hastigast. Det var heller inte lätt att hinna med att fota när vi var där eftersom det var så mycket annat att göra, speciellt under själva mästerskapet då jag och Tommy groomade. Mycket av mitt jobb där nere var att promenera med och beta med Lappen (förutom att hålla koll på alla grejor, fodra, mocka, linda ben, grooma, osv) och det var otroligt vackert landskap vi vandrade omkring i. Man såg långt bort, vi var precis vid havet och allt var grönt och vackert. De små byarna som låg ikring var väldigt pittoreska och husen var i gammeldags stil och liknade sagohus! Jag blev lite sugen på att flytta dit, men det kanske berodde på att det i mångt och mycket liknar Skåne vilket jag saknar otroligt mycket!

Jag och Papperslappen på promenad :)

På väg till starten i soluppgången kl 04:54

Start!

Ella och Lapzsus ute på banan.

Fina Lappen efter målgång.

Disig och vacker morgonpromenad "dagen efter".

Lapzsus (i sin sverigemundering).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar