Göra precis vad fan som helst, bara vi slipper vara här!

För att citera Ebba Grön... Och precis så känns det faktiskt.
Jag har ingen aning om vad jag egentligen vill, jag vet bara en massa saker som jag inte vill och det är verkligen jobbigt! Det känns som om hela världen blir så negativ av det. Jag har ingen lust att styra mitt liv dit andra anser att det är "bra" att göra det eller följa strömmen som alla andra Svenssons, men när jag inte har någon tydlig vilja så är det så väldigt svårt att veta vart jag ska då.

De saker jag drömmer om är så ostrukturerade.. Cirkusutbildning som jag inte har råd med,och lite allmänna drömmar och både Spanien och Mellanöstern. Kanske mest Mellanöstern för tillfället... Men vad skulle jag och Lilla F ta oss till där? Utan att vara färdig med utbildningen kan vi ju inte åka dit och sko, och för vilka pengar skulle vi ta oss dit? Och jag som knappt ens pratar engelska...

Suck.
Vad gör ni andra när ni inte vet vart ni vill?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar