Kärlek på min barnvagn

Riktigt fin börjar den bli minsann! :) Jag och min fina bror har bott i den hela helgen och pysslat med lite diverse. Byggande och skrotletande och gitarrspelande. Det är ganska fantastiskt att få bo på en skrot också och spatsera omkring bland högarna i kvällssolen.
I och med att vindskivorna kommit upp och fönstren är insatta så är fasaden utvändigt så gott som klar egentligen. Happiness! Så nu är det bara att gå på insidan. Ska börja med att skrapa bort all gammal färg från väggarna, det är nog det tråkigaste som är kvar på bygget. :P
I övrigt har jag lite funderingar kring vedspisen. Det finns två olika möjliga spisar på skroten, och en annan hemikring som jag hittat i skogen, frågan är vilken jag ska välja. Det lutar dock åt den från skogen eftersom den har både ugn och plattor, tyvärr är det nog den som det är mest jobb med också...

<3


Helgen har också bestått av grillning, bad (premiärdoppet i år för min del), solbränna, chokladbolls-dumpstring, pannkaksstekning och färgning av titan. Kul kul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar