Tisdag




Insåg jag och kände mig lite lättad. Det är faktiskt några dagar av veckan kvar, så jag har i alla fall lite tid på mig att försöka hinna ikapp livet innan.. ja.. innan vadå? Så typiskt mig att känna mig stressad helt i onödan!


Dagens Klädsel: Främst ett par gamla jeans, huvtröja och mössa men förstås lite mer fancy de timmar jag jobbade (min nya fina loppiskavaj med blommor :))
Dagens Dusch: en jättevaqm sådan på skroten för att bli av med sågspånen överallt på mig
Dagens Frisyr: Lyckades sätta upp korvarna i en hästsvans med sig själva, annars var de instoppade i mössan
Dagens HÄndelse: öh, jag gick vilse på Norrlands nation? och jag sprang in i ett fönster på husvagnen så att jag ramlade omkull och blödde och nu har värsta blåtiran?
Dagens Planer: sova!
Dagens Vill Ha: att min Efla blir frisk och hel!
Dagens Saknad: energi...
Dagens Drog: vatten?
Dagens TrÅkigaste: humöret
Dagens Dummaste: husvagnsfönstret och min självdisciplin...
Dagens Finaste: vagnen! man blir glad av att se den :)
Dagens KÖp: ingenting, eller tankade bilen om det gills.
Dagens Godis: chokladbollar ^^
Dagens HumÖr: trött och omotiverad
Dagens Sjuka: halsont och stela knän, sov i min lite för lilla bil inatt...
Dagens Komplimang: någon om vagnen :)
Dagens KÄrlek: en och annan hästpuss
Dagens Lycka: var nog inte lycklig
Vad StÖr Du Dig PÅ Just Nu: att jag inte fått så mycket gjort som jag önskar
Vilken Tid Gick Du Upp Idag: 07:30
Har Du Sovit I Din Egen SÄng Inatt: vet inte om jag riktigt har någon för tillfället, men sov i bilen inatt iaf.. ;p
Har NÅgon Annan Sovit I Din SÄng: kudde, filtar, Eriks gitarr, min mössa, diverse gummistövlar och titanbitar och sandpapper och pilbågarna och lite bett osv... ^^
Har Du Strumpor PÅ Dig Nu: sockar <3
Vad Längtar Du Mest Till: att Firouzeh blir frisk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar