Vagnmys

Jag hängde in min hängmatte-gungstol (eller vad den nu kan tänkas heta?) framför spisen. Perfekt att sitta i medan man väntar på att det blir varmt, det är ju där det blir varmt först. :) Antingen kan man sitta med fötterna på spisen och värma sig eller med ryggen mot spisen och kolla på film på datorn om man ställer den på köksbänken. Perfekt!
Däremot blir det trångt att gå förbi om man är två, men än så länge bor ju bara jag i vagnen och om någon mindre fyrbenting skulle flytta in så lär den komma förbi ändå. Eller ligga och mysa i mitt knä.
Att sitta och fixa med papper till företaget funkar också bra där. Varmt och skönt och dessutom blir man inte trött på att sitta på samma sätt som i en vanlig stol.
Perfekt att den går att plocka upp och ner, som ett vardagsrum man enkelt trollar bort när det inte används. Gungan är verkligen toppen!



2 kommentarer:

  1. åh, det är så fint! jag vill också bygga vagn:)

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag du ska! Vi behöver ju egentligen fler vagnar i vårt lilla kollektiv... :) Och det är verkligen det ultimata boendet!

    SvaraRadera