Gott nytt år!

Jag och min käre bror hängde, efter dykningen, i vagnen och åt tacos och myste. Tolvslaget tillbringade vi i hästhagen. Det ger blandade känslor tycker jag att stå bland hästarna och se och höra alla fyrverkerier omkring. Lite coolt men ganska korkat. När man inte ser de vackra färgerna på himlen känns det verkligen som jag föreställer mig ett krig.

Hästarna tog det hela ganska sansat dock. Lilla Flugan blev mest berörd och fick igång de andra i trav när den närmsta grannen smällde av sina raketer, men mer action än så blev det inte och trots att de var uppmärksamma verkade de inte så rädda.

Höjdpunkten på natten var såklart bubblet. Firouzeh är väldigt förtjust i champange och de andra hästarna verkade också tycka att det var ok. Vi hade med oss fin-glas från hittade i en skrothög och min lilla tokpålla glömde direkt raketerna när vi öppnade flaskan och delade systerligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar