Verandabygge

Började äntligen bygga på mitt verandaräcke idag. Jag tror att det blir bra. Kan inte riktigt bestämma mig vilken färg det ska bli dock, men det lär väl lösa sig. Det var ett tag sedan jag hanterade såg och borrmaskin nu så det kändes roligt. Jag hoppas att jag får mer tid till hantverk och att bygga saker i vinter. :)

På väg in med lite kryddor till torkning är jag på bilden, kryddbuskarna i landet har plötsligt svämmat över känns det som, och det är underbart! Jag hoppas att jag kommer att hinna torka mycket av det till vintern.


2 kommentarer:

  1. åh! vad underbart! jag vill med ha en vagn! hur hittar man en?

    SvaraRadera
  2. :) Ja det är ganska fint. Jag hittade min vagn på en annons på blocket, men då såg den inte alls ut som den gör nu, utan det är bara det understa av golvet och typ en vägg kvar... Men leta bland annonser efter manskapsvagn, manskapsbod, och liknande och var beredd på lite byggjobb tror jag är bästa tipset. Det är ju ändå jättekul att bygga om och sätta sin prägel på den. :)

    SvaraRadera