Efter regn kommer solsken

Kanske börjar allt ordna till sig nu.

Firouzeh började som genom ett trollslag att brunsta ordentligt i onsdags, alldeles av sig självt! Det kändes verkligen bra! Så nu är hon betäckt två gånger. Förhoppningsvis (antagligen) så slår hon på måndag och då hämtar jag henne på tisdag eftermiddag. Som jag längtat efter det!

Förhoppningsvis kommer jag att ha lite mer tid i vagnen och trädgården då, vilket vore bra. Trots min frånvaro växer det och frodas i landen och börjar bli dags att skörda både det ena och andra. :)

Dessutom är Erik uppsagd från sitt jobb i Borlänge från 1a oktober och vi har minst sagt spännande planer på lur då. Hoppas hoppas det blir något av med dem! Jag vågar dock inte avslöja förrän det blir mer säkert.

Årets första mogna tomater i min trädgård! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar