Det kom ett mejl...

..Med inbjudan till SM 2011!
Åh, vad taggad jag blev på en gång! Även i år kommer det att äga rum på Hälleberga Häst och Medeltida Event uppe i Småland. Förra årets arrangemang var jättebra och vi hade toppenkul under helgen, men i år tror jag att det kommer bli ännu bättre! 19-21 augusti är de magiska datumen. Invigning på fredagen, ungersk gren på lördagen och koreansk gren på söndagen.
Fasen vad vi ska träna, jag och Lilla F! :)

Så, vilka är på? :D

Jag och Firouzeh i koreanska grenen på SM 2010

2 kommentarer:

  1. OOO! Tuffast ju! Du vet att jag så gärna är på som hästskötare!

    SvaraRadera
  2. Tjoho, jag kan alltså räkna med min bäste hästeskötare (eller kanske snarare ryttarskötare.. :P) Ingen är gladare än jag!
    Grejtans! Skriv genast upp datumen i din kalender! :D

    SvaraRadera