Söndag

Oh noez, snö! :o


 Sådär såg det ut på dagens ridtur. Vi var även idag ute närmare två timmar. Mysigt! (Det där var tack och lov den enda snön vi såg!)

Nu blir det lite skryt såhär på söndag kvällen. De flesta vet väl att jag inte är något större fan av att laga mat, men idag har jag överträffat mig själv.. 
Eftersom min käre Anton kände sig krasslig och var parkerad i våran säng större delen av dagen tänkte jag att jag skulle fixa söndagsmiddagen så att han fick ta det lugnt. Och, tada! Jag lyckades faktiskt helt ok med att värma vårrullar från ICA, koka nudlar och steka grönsaker till. Det blev i alla fall sjukt snyggt! ^^

Snygg-mat i en av våra finfina hello kitty-tallrikar.

Dock lyckades jag orsaka att strömmen gick medan jag stökade i köket, så jag vet inte om mina hemmafru-poäng reducerades då..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar