Ovanför husvagnen lyser karlavagnen.

Helgen har varit väldigt trevlig. Det har varit riktigt härligt klart höstväder om dagarna. Firouzeh och jag har tränat i ridhus för första gången, kul men lite trixigt att koncentrera sig så noga. Färden dit och hem gick bra i Bis hästbil, men bjöd på en del spänning när bommen plötsligt lossnade på ena sidan. Tur att man har världens snällaste häst, is i magen och fantasi att laga ihop grejor med lädertyglar och vad man nu har med sig.
Dessutom har min fina Anton varit här och myst järnet!
För ovanlighetens skull känner jag mig ganska utvilad och nöjd för tillfället. Det är härligt med höst och jag hoppas att vi kommer igång med träningen ordentligt nu, jag och min lilla häst.

Mina finaste, Firouzeh och Anton, mitt emellan Enköping och Uppsala :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar