Provsvar

”Ville bara berätta att ditt sto är... inte... dräktigt.
Nähä. Tråkigt. Besvikelse. Vi som kämpade halva förra sommaren, delvis på bekostnad av Firouzehs humör vilket jag skäms enormt för. Jag ska aldrig mer försumma hennes åsikter. Det var väl inte meningen att hon skulle ha föl nu. Då.

Vi får väl försöka se det som något bra. Vi har ju faktiskt ingen stans att bo, och då underlättar det ju att inte ha en liten ullboll på väg, boendepaniken blir väldigt mycket mer påtaglig med en sådan.
Jag har bestämt mig för att se alla spöken och motgångar i vitögat numer istället för att springa, så vi ska minsann se till att den här sommaren blir toppen ändå!
I juli är vi anmälda till ett träningsläger i beridet bågskytte för Michal Sanczenko och Michal Choczaj nere i underbaraste Hälleberga (Småland), ser fram emot det SÅ mycket! Jag ska försöka anmäla oss till SM också om det fortfarande finns plats. Och så fort marken tinar ska vi börja hoppträna lite smått (på lek!) för en av mina bästa vänner (vi hopptränade och tävlade tillsammans när vi var små, sen la jag av med tävlingshoppningen men hon fortsatte). Det kommer nog också bli roligt och spännande!

Bryt ihop och gå vidare...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar