Dimma, lera och klafs

Jag har inte haft någon motivation att blogga alls på länge, sorry. Kanske faktiskt inte till så mycket annat heller om jag ska vara ärlig. Men så är det väl ibland. Jag hoppas att det ska ändra sig snart (nu?), för jag är i alla fall glad för november och glad för att det äntligen verkar frysa lite i marken. Hej då lera (hoppas!). Och kom det lite sådär lagom med snö skulle det ju inte skada.
Ullhästarna ullar omkring i hagen och jag försöker plugga så mycket som möjligt. Kaninen är hyperaktiv som vanligt och far in och ut, till de fyrbenta i trädgården och tillbaka in för att visa alla tricks han kan...
 Och efter att Erik igår dammsög vedspisen så att den slutat röka in så in i bonkans och är varmt och skönt istället. Första gången en dammsugare varit in i min vagn... ;)



Ibland blir en lite avundsjuk på att vissa kan sova hur länge de vill...

Lilla Baby klar för en tur till brevlådan, undrar om någon skickat morötter till oss idag?

6 kommentarer:

  1. Åh, jag har helt missat din blogg på jättelänge! Nu fick jag däremot massor av spännande läsning! Vad roligt med fölet, ett stort grattis!:)
    Till våren blir jag med ponny!:) Ett litet russ. Han var hingst till i november, 8 år alltså. Så han har mycket av det beteendet kvar:) Vad ska man annars säga om honom? Busig, glad, nyfiken, påhittig och älskar sällskap!:D Även han är efter Duktig^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur då :) Och vad kul med mera russ. :)

      Radera
  2. DU HAR BLOGGAT!!! Du råkar inte ha instagram eller nått annat där man kan få följa dig i vardagen oftare än här? Jättekul med ett inlägg iallafall! Ser så mysigt ut med Malte, saknar att ha Nella inne nu när hon flyttat ut i stallet under renoveringen, men snart så!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja vi får väl se om jag lyckas skärpa mig... Tyvärr inte instagram, har inte nån sån där smart telefon utan en gammal hederlig nokia så då passar det sig inte riktigt. Men förhoppningsvis kanske jag kommer igång med fotandet och kan blogga lite mer igen... Förstår att du saknar det, hade nog inte klarat mig utan Malte i sängen nu när jag är van. ^^

      Radera