Gamla minnen...

Jag kom på att jag lovat Fanny att lägga ut några bilder från mitt projektarbete sista året i gymnasiet, eller rättare sagt från när jag red Firouzeh (då 2 år gammal), i riddarutstyrsel som jag och min kompis Alex gjort, på Skeppsholmen i Stockholm utanför Moderna Museet. Jag har tyvärr inte de bilderna som senare hängde i utställningen på Moderna Museet i min dator men jag har lite bilder från när vi var där och fotade. Givetvis är de allas vår världsbäste Sås som har fotograferat!
Så, här kommer de! Jag blir alltid lite glad och stolt över min häst när jag ser dem. Faktum är att det här tillfället var andra eller möjligtvis tredje gången jag satt på hennes rygg. Väldigt roligt är det också, tycker jag, att se hur mörk hon är på gamla bilder jämfört med nu, främst på huvudet. ^^


Firouzeh, 2 år gammal, på Moderna Museets parkering :)
Firouzeh, jag och Alex. Redo att bli fotade! (Förutom att jag ser ut som en hamster...)
Riddaren af Arekyram på sin ädla springare och med sin trogne väpnare! ^^

1 kommentar: