Just nu

Mitt liv är lite i allmänhet kaos. Vagnen är inte färdig, varken kök eller badrum, jag har haft så mycket annat! Firouzeh är inte riktigt frisk och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av mitt liv. Jag vet inte riktigt hur jag känner eller tycker för flera olika företeelser i min vardag. Jag försöker starta ett eget företag, läskigt!

Men det finns sånt som gör att jag ändå orkar. Viktigast är min alldeles underbara häst förstås, men även min bror, övriga i kollektivet och någon/några vänner till. Och såna där enkla saker lite här och där, som att vakna och titta ut genom mitt köksfönster en dag när vädret är fint. Titta på marken jag har att bruka, det känns så fint!
(Ursäkta om jag låter kliché...)


2 kommentarer:

  1. Är det inifrån vagnen? Ser härligt ut!

    SvaraRadera
  2. Det är det :) Och ja, det är jättefint att bo där faktiskt.

    SvaraRadera