För en gångs skull...

Så fungerar faktiskt internet i vagnen! Så bra att jag kan titta på inspirerande youtube-filmer där jag ligger, mosig, trött och med värktabletterna, apelsinjuicen och vattenflaskan bredvid mig. Kul! Jag läääängtar ut till mina hästar!

Delar med mig av några filmer jag blir glad och inspirerad av. Jag tycker alltid det är fint att se gulliga filmer som påvisar bra kommunikation mellan "vanliga" människor och deras hästar. Dvs inte bara superkända tränare. Vi kan! Alla kan! För tusan!

Mest just nu tycker jag om videorna med föl! Jag ska nog ta och försöka dräktighetsundersöka min dam ändå, och hoppas fasen att det är nåt litet lurvigt där inne i magen... :)







Den här filmen längst ner är en med en clown som jag såg när jag var liten och minns som väldigt bra. Jag kan faktiskt som tur är fortfarande hålla med om det. Jag tycker hon är lite för hårdhänt, speciellt på slutet, men ovanligt bra för att vara ett nummer som ska roa en icke-hästintresserad publik. Ofta tycker jag att mycket av försiktigheten med hästarna försvinner då tyvärr. Men jag blev lite glad av att se denna prickiga lilla häst, mycket fin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar