Update

Det har varit så fruktansvärt mycket i görningen på senaste att jag inte hunnit uppdatera något här. Men nu är vagnen i alla fall också på Bodarna. I hagen. Och det är ganska fantastiskt. Jag har 19 hästar, 4 får och 9 lamm som kommer upp till mig om kvällen och säger godnatt. Firouzeh är aldrig långt borta och jag kan fixa i trädgården samtidigt som jag tjuvkikar på vad hon har för sig.

Firouzeh verkar nöjd med tillvaron och spenderar dagarna med att äta, sova och rulla sig. Det är väldigt fint att hon får gå i en så stor flock, det märks verkligen att hon uppskattar det och att hästarna rör sig mer och kommunicerar mer på något vis. Jätteroligt att se!

Alla djuren är också väldigt nyfikna och pratsamma och kommer genast och tittar vad man har för sig om man startar några projekt i hagen.

Ett litet flyttlass med plantor. Alla fick inte plats i bilen... :)

Vagnen är ute och åker! Efter hjullastaren och min snälla pappa.

Utsikten första kvällen på Bodarna.

Jag skyfflar av lite jord som vi flyttat med på flaket. Och lite gräslök och timjan.

Erik får lite hjälp när han samlar in gödsel till odlingarna.

Här bor vi nu. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar