En trip till Dalarna

Hamnade i ett dansbandsinvaderat Malung, för att snida lite trähästar ett par dagar. Jag snidade mycket när jag var yngre, men nu har jag inte hållit på på flera år. Skräckblandad förtjusning är det väl som gäller, då jag har lite "dansbandsskräck". Ungefär alla andra musikstilar tilltalar mig mer... Min vi får se om jag ändrar mig efter veckan. Jag försöker att svälja rädslan, jag ska ju tälja och inte digga musik. ;)

Hittills har det dock bara blivit vanligt Malungs-häng. Besök i Eriks släkts stuga, kattungemys, loppis, bad och sol. :)




5 kommentarer:

  1. vad synd att jag inte är på skolan, då kunde ni tatt vägen förbi mej hem;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade varit roligt, nästa gång kanske. :) Har ni långt sommarlov nu?

      Radera
    2. Jag kommer tillbaka till skolan på söndag:) sen har vi tre månader kvar.. tiden flyger iväg!

      Radera
    3. Kul kul :) Men lite tråkigt också ibland att tiden går så fort.

      Radera
    4. ja eller hur, ibland vill man att det ska gå sakta och försiktigt^^

      Radera