Här bor vi nu

På en kulle bland lite röda hus, lite halv- och helhjärtade försök till odlingar och en massa massa sly. Det känns hemskt tomt utan hästarna, så jag försöker snabba på med byggandet av hagen. Det tar dock lite längre tid än en kunde tro eftersom jag måste klippa bort massor av sly för att kunna dra fram tråden. Det kommer nog att bli massor av röjningsarbete här under hösten!

Väldigt vackert är det här i alla fall i höstdimman och bland alla löv. Jag vaknade tidigt i morse och gick för att kolla omgivningarna lite. Det ska bli så spännande sedan att leta ridvägar, jag hoppas att det finns några trevliga stigar och skogsvägar.




2 kommentarer:

  1. Ja, det är ganska vildvuxet och fint. :) Och fullt av gamla fornminnen. Jag hoppas att det ska fortsätta vara vildvuxet men kanske på ett lite tamare vis med mer ätliga växter.

    SvaraRadera