Sista morgonen på Bodarna

Jag gick upp kl 4 för att hinna plocka undan de sista grejerna runt och under vagnen, samt ställa ner alla saker från hyllor och fönsterbläck inne i vagnen.

Det var fantastiskt fint väder, och hästarna spatserade omkring utanför, så det var faktiskt himla fint. Trots att det alltid tar emot lite att gå upp innan solen så var det lätt värt det. För att vara uppe och se hela soluppgången är så fint, även om man rusar omkring och packar samtidigt.

När min pappa ringde och sa att de var på väg med hjullastaren vid 7.15-tiden kom jag på att jag inte ätit någon frukost heller, så jag hällde i mig en halv liter apelsinjuice. Det är konstigt egentligen vilka superkrafter man kan få när det verkligen gäller. Att klara av att bära grejer och komma ihåg en massa saker trots att man inte ätit.

Hästflocken

Tomt kring vagnen och elsladden nerplockad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar