Lilla vagnen


6 kommentarer:

  1. Jag vill så gärna fixa mej en vagn. men vet inte hur jag ska lösa det^^. får väl försöka hitta ett underrede, eller en vagn att bygga om. ska kika på blocket:). Och sen får jag hitta någon eller några som är intresserade av att hjälpa mej:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska också bygga vagn, och skulle gärna göra tillsammans med andra! Planen är att börja till våren 2014. Jag bor i Göteborg. Hör gärna av er ni som är intresserade av att utbyta ideér och samarbete :D

      Radera
  2. Ja gör det :) Det är bara att hålla utkik. Jag kan gärna hjälpa till med tips och sånt när du bygger, om jag kan. :) Eller så kanske vi får göra ett litet vagnsläger tillsammans någonstans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh! det vore så välkommet med tips:) hittar jag en vagn så hojtar jag till!

      Radera
    2. Vore toppen att få lite tips och ideér inför mitt bygge!

      Kanske kan komma och hälsa på dig och se hur du och djuren bor?
      Här är min emailadress för er som vill ha kontakt: erikaspost@spray.se

      Radera
  3. Hej! Jag älskar din vagn och undrar om du kan skriva lite er om konstruktionen/bygget? Är påväg att köpa en vagn att "bygga bo" på, haha. :) Det vore så kul att höra mer om den!

    SvaraRadera