Tröttheten

Jag börjar fundera på om jag har järnbrist, men det verkar ju osannolikt så mycket som jag hängt på skroten på senaste. Jag är nämligen så ofantligt trött! Idag när jag kom hem efter att ha sågat ur alla takstolar till min kära vagn så var jag så trött att jag somnade i bilen. Vilken förövrigt skramlar en hel massa och förmodligen alltså behöver lite tyck om för att fortsätta sin trogna tjänstgöring prickfritt. Hur som helst, jag är fortfarande dödstrött sedan jag vaknat till igen så kvällen ska jag tillbringa inlindad i en massa filtar och titta på Ronja Rövardotter tror jag. Det kan ju vara en av de bästa filmerna som gjorts! Dessutom var min fantastiska bror här igår och lagade mat till mig som nog räcker över hela helgen. Nom!
Alla mina roliga och livsviktiga projekt får vänta till imorgon faktiskt, jag orkar ju knappt titta rakt fram. Hoppas på stjärnor när jag ska upp och natta hästarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar