Feberyrande...

Jag har blivit sjuk! Kan inte ens minnas senaste gången jag var såhär dålig. Har sovit i ett och ett halvt dygn utan att ens vara sugen på att gå upp under tiden. 39 graders feber, huvudvärk och ont i hela kroppen. Det började i torsdag och då kom min kära bror för att tycka lite synd om mig. Vid 4-tiden fick han nog av att jag låg och huttrade helt dyngsur av svett och körde in en mycket ovillig mig till akuten. Hemskt! När vi kom hem spydde jag också.
Sedan dess har jag som sagt bara sovit, nu har jag lyckats äta en macka och vara uppe (stillasittande!) i en kvart. Det gör fruktansvärt ont om jag rör på huvudet...

Det är väldigt stressande att ligga inne och sova när det är så fint väder. Igår klarade jag inte ens av att ta mig ut och klappa Firouzeh och jag skulle egentligen verkligen behöva rida! Dessutom hade jag ganska mycket jobb den här veckan och det finns massor att göra på vagnen vilket jag är väldigt sugen på att göra. Men det är tyvärr inte att tänka på, jag ska gå och lägga mig igen istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar