Jag vill inte vara sjuk längre!!!

Nu får det räcka. Jag orkar inte mer. Det här är så hiiimla tråkigt!
Jag vill rida på min häst i det härliga sommarvädret! Jag vill skjuta pilbåge från hästryggen. Vi behöver faktiskt verkligen träna! Dessutom behöver jag verkligen ut och dumpstra lite käk, börjar bli rejält tomt i kylskåpet (vad lagar man av potatis, gräslök och havremjölk liksom). Och så vill jag bygga! Bygga, bygga, bygga! Känns som om jag förlorat massor av tid på mitt bygge när jag bara legat hemma och flämtat i feberyra. Herregud, det är ju sommar nu, jag vill flytta in!
Dessutom vill vill vill jag verkligen rida uppvisning imorrn! Verkligen. Men det lär ju tyvärr inte hända. Och idag, valborg, pallar jag inte ens att åka in till stan över huvud taget. Skitallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar