Fin kväll i hästhagen

Jag var ner och nattade pållarna och kände igenom benen på Firouzeh, hon har tyvärr blivit ganska gallig (dels för att jag red med några andra lite för fort på hårt underlag (ångrar mig till tusen) och dels för att hon moffsar i sig en massa kraftigt gräs tror jag).
Det är så fint att bara vara där i flocken och dessutom var det så vackert efter regnet som öst ner en stund tidigare. Gräset glittrade av vattendroppar, dimman dansade fram över vallarna och solnedgången skapade ett väldigt vackert ljus.





2 kommentarer:

  1. du verkar vara en hälig person! vore fint att träffa dej nån gång:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du tycker så. :) Jag har ju lite drömmar om att hälsa på er på skolan, men det är ju så långt bort, och så dyrt att åka. Och så är jag ju lite blyg också...

      Radera